Арнайы іс-шара:
INTERNATIONAL RETAILERS DAYS
- Орталық Азия елдерінің FMCG нарығына қатысты өзекті талдамалық шолу
- Заманауи сауда арналары бойынша тауар санаттарының сату серпіні
- Ритейлдегі санаттық менеджмент және өнім топтарын дамыту стратегиялары
- Ресейлік FMCG компанияларының даму бағыттары
- Аймақтық импорт аясында зияткерлік меншік иелерінің құқықтарын қорғау мәселелері
- Тұрақты емес тұтыну тауарларын жеткізушілердің салалық презентациялары
НЕГІЗГІ ТАҚЫРЫПТАР
БАЙЕРЛЕР БАҒДАРЛАМАСЫ — INTERNATIONAL RETAILERS’ DAYS
Байерлер бағдарламасы – көрме аясында сатып алушылардың жұмысын тиімді ұйымдастыруға бағытталған кешенді шешімдер мен серіктестік мүмкіндіктерінің алаңы.
- жабық B2B сессиялар аясында жеткізушілермен тікелей келіссөздер жүргізеді;
- көрме экспоненттерімен олардың стендтерінде танысады; іскерлік сессияларға қатысып, өз тәжірибелерімен бөліседі.
Бағдарлама шеңберінде Орталық Азия, Каспий аймағы, Еуропалық Одақ, Ресей, Қытай және басқа да елдерден келген жетекші бөлшек сауда желілерінің өкілдері:
Бағдарлама қатысушылары мен көрме қонақтарының арасында:
Magnum (Қазақстан), Корзинка (Өзбекстан), Bravo (Әзербайжан), Доброцен (Беларусь, Қазақстан, Ресей), Дрогери Союз (Ресей), Carefood, Small, Toimart, Солнечный, FixPrice, Комус, Прима Дистрибьюшн (барлығы — Қазақстан мен Ресейден) және басқа да жетекші ойыншылар.
International Retailers’ Days іскерлік бағдарламасының арнайы сессияларына Ресейдің ірі сауда желілері мен маркетплейстерінің жетекші өкілдері шақырылды:
Ozon, Spar, Stockmann, X5 Group, Wildberries, Авито, Азбука Вкуса, Ашан, Белорусская Косметика, ВкусВилл, ГЛОБУС, Детский мир, Золотое Яблоко, Лента, Леруа Мерлен, Лэтуаль, Магнит, Метро, М.Видео / Эльдорадо, О’КЕЙ, СберМаркет, Яндекс Маркет, ТВОЙ ДОМ, ТД ГУМ, САМОКАТ, ЦУМ, Четыре лапы, Читай-город, және басқа да брендтер.