International Retailers Day | 12 маусым

Арнайы іс-шара:

INTERNATIONAL RETAILERS DAYS

    НЕГІЗГІ ТАҚЫРЫПТАР

  • Орталық Азия елдерінің FMCG нарығына қатысты өзекті талдамалық шолу
  • Заманауи сауда арналары бойынша тауар санаттарының сату серпіні
  • Ритейлдегі санаттық менеджмент және өнім топтарын дамыту стратегиялары
  • Ресейлік FMCG компанияларының даму бағыттары
  • Аймақтық импорт аясында зияткерлік меншік иелерінің құқықтарын қорғау мәселелері
  • Тұрақты емес тұтыну тауарларын жеткізушілердің салалық презентациялары

БАЙЕРЛЕР БАҒДАРЛАМАСЫ — INTERNATIONAL RETAILERS’ DAYS

Байерлер бағдарламасы – көрме аясында сатып алушылардың жұмысын тиімді ұйымдастыруға бағытталған кешенді шешімдер мен серіктестік мүмкіндіктерінің алаңы.

    Бағдарлама шеңберінде Орталық Азия, Каспий аймағы, Еуропалық Одақ, Ресей, Қытай және басқа да елдерден келген жетекші бөлшек сауда желілерінің өкілдері:

  • жабық B2B сессиялар аясында жеткізушілермен тікелей келіссөздер жүргізеді;
  • көрме экспоненттерімен олардың стендтерінде танысады; іскерлік сессияларға қатысып, өз тәжірибелерімен бөліседі.

Бағдарлама қатысушылары мен көрме қонақтарының арасында:

Magnum (Қазақстан), Корзинка (Өзбекстан), Bravo (Әзербайжан), Доброцен (Беларусь, Қазақстан, Ресей), Дрогери Союз (Ресей), Carefood, Small, Toimart, Солнечный, FixPrice, Комус, Прима Дистрибьюшн (барлығы — Қазақстан мен Ресейден) және басқа да жетекші ойыншылар.

International Retailers’ Days іскерлік бағдарламасының арнайы сессияларына Ресейдің ірі сауда желілері мен маркетплейстерінің жетекші өкілдері шақырылды:

Ozon, Spar, Stockmann, X5 Group, Wildberries, Авито, Азбука Вкуса, Ашан, Белорусская Косметика, ВкусВилл, ГЛОБУС, Детский мир, Золотое Яблоко, Лента, Леруа Мерлен, Лэтуаль, Магнит, Метро, М.Видео / Эльдорадо, О’КЕЙ, СберМаркет, Яндекс Маркет, ТВОЙ ДОМ, ТД ГУМ, САМОКАТ, ЦУМ, Четыре лапы, Читай-город, және басқа да брендтер.